Neonatalen nästa!

Jag glömde berätta att jag var in på Neonatalen i Gävle och visade upp skruttan som hastigast i tisdags, ja, sköterskan vi mötte tyckte att hon var söt som en docka, jag kan bara hålla med. Inget prematurutseende alls med insjunkna tinningar o kinder.. Fast vad hade väl det gjort? Men självklart en bonus att hon är så fin!
Jag tog också mod till mig att lämna tillbaka apnemadrassen, andningslarmet, känns fortfarande ovant och oroligt, jag var nog inte redo!!

Idag ska vi till Neo i Uppsala, Lisa där tyckte att vi ska komma så de får röntga hennes magsäck! Och oroväckande är ju förståss "viktstilleståndet", framförallt eftersom hon nu äter så bra! Äter för 2 hästar ibland, så varför går hon inte upp i vikt mer än de centimetrar hon växt? Lång och slank är hon nu min fina lilla Venla..

Igår tog jag årets första joggingtur med storasyster och hennes tjej Kajsa varg =) Ja, en sak att jag är otränat till 110%, och en helt annan sak att jag glömde inhalatorn hemma, smart tjej! Andningen blev tät och pipig och resulterade i att jag fick gå efter första kilometern mesta dels...

Dags för att fixa iordning 2 brudar för en tripp till stora storstaden Uppsala!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0