Alla hjärtans dag- en mysig dag!

Ja, har aldrig varit mycket för att fira, utan mest köpt en duschkräm för att man SKA göra så på alla hjärtans dag! Men i år var det annorlunda, för i år har vi Venla, klart hon ska få bli extra uppvaktad, hon fick ett fint kort och en docka! Älskade Venla, tack för att du valde livet och orkade kämpa, jag såg det aldrig som en självklarhet, men nu är du här, och jag vill ge dig hela världen. Gosh, känslorna är kraftfyllda!

Jag hade förståss inte planerat att uppvakta Markus, helt enkelt för att vi inte brukar göra det.. Men han kom hem från jobbet, gjorde min favoriträtt (kyckling curry pasta) och kramade om mej bakifrån och gav mej choklad och ett fint skrivet kort som jag behåller för mej själv, samt en nitlott! Ja, han gjorde min dag i allt kaos helt enkelt! Venla har grinat hela dagen och jag har fått bära runt på henne och blivit alldeles till mej av hennes skrikande, stressad!! Ja, ingenting hjälpte, magknip? Så jag hann inte byta om och göra mej iordning tills Markus kom hem, vilket resulterade i "ingen träning", blev både ledsen och besviken såklart, här har jag längtat i flera dagar, och nu detta! Men det är sånt jag får räkna med.. Jag har ändå världens härligaste familj. Och imorgon klockan 18 ska jag gå på ett puls/medel pass, kuuul, det är nytt för mej, så vi får se hur pass jag hänger med =) Jag gör väl som vanligt, hoppar åt höger när alla andra hoppar åt vänster och krockar in i hela hopen!

Nu blir det hjärtemys... Ta hand om er.. KRAM

Kommentarer
Postat av: Linda

Skruttan då! Hoppas det bara är nå tillfälligt, inge roligt med magknip :-( Gör en mysig stund med massage varje dag, för att förebygga det onda. De brukar gilla det :-D Kanske inte hjälper helt, men värt att prova!

2011-02-14 @ 20:30:26
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Anonym

är 20 och gravid med mitt första barn, så underbart det ska bli! :)

2011-02-14 @ 22:44:15
URL: http://bbarahelena.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0