Bilen stulen!

Hade varit och framkallat kort idag innan träningen, samt lämnat tillbaka min fula poncho som blev ett helt snett köp! När jag åker upp till parkeringshuset och irrar efter bilen så upptäcker jag till min fasa, den är borta.. Men jag skulle inte ge upp så lätt, lite smått hysterisk så fortsätter jag leta efter våran NYA bil, banne mej, den fanns inte där jag lämnat den. Herregud, vad skulle Markus säga? Fäller en tår, tar upp mobilen och går mot hissarna, då upptäcker jag att jag klivit av på fel plan, haha.. En Emmagrej helt enkelt!

Innan stan var jag hos tandläkaren, skämdes av resultatet TVÅ hål... Fyy så pinsamt, hur gick det här till? Tandläkaren frågade om jag äter mycket sött, och jag hänvisade till Venla, blev minst pinsamt så! För visst trötsåt vi extremt mycket första veckorna på kliniken tills vi insåg vad vi höll på med!! Hon förstod, tack och lov! Påväg in till stan sen satt jag och tänkte, gud så tråkigt att gäva i folks käftar dagarna i ända, tycker ni inte?? Kanske världens tråkigaste jobb!

Träningen idag var KUL, dock så insåg jag återigen att kordinationen inte var helt 100 okej! Men vad gör det, jag var inte ensam om det iallafall.. Och denna dag har varit riktigt flummig i min värld, allt har varit roligt, också hade jag ju världens bästa Jessica med på träningen, då blir det helt enkelt kul, bara Sandra som saknades <3

Ja, på lördag så åker jag, Jessica och Angie med eckerö och äter gott, dricker gott för att på kvällen "gå ut".. Det känns konstigt, jag kommer säkerligen tänka på Venla i ett.. Jag vet att det kommer gå bra, hon har ju världens bästa pappa som sköter om henne, förtjänar jag inte at ha kul och vara borta en halvdag? Det finns nog de som tycker att jag är en skitskalle, men jag behöver det här, och jag förtjänar det här efter allt som varit.. Att sen få komma hem till mina gryn kommer vara dagens bästa skulle jag tro!

Har precis ätit en stor tallrik tomtegröt och en skinkmacka, fick nästan julstämmning.. Och när jag klev innanför dörren så blev Tassu återigen så glad att han pinkade på sig, fniss! Nu är kvällen min och Venlas, Markus har spelkväll med grabbarna från jobbet. Såhär går det till: Alla sitter hemma vid sin TV och Xbox-live, så krigar man mot varandra, kul va? Troligen killgrejer som jag inte ska förstå mej på..

Kram till er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! Du är bra söt du som virrar sådär ;-)



Klart du ska njuta av en dag med dina vänner! Du är inte bara mamma, du är även Emma! Venla har även en pappa som är fullgod för henne med. Är allt lite avis, men du är verkligen värd o komma iväg! Måste få tummen ur och hitta på nå skoj jag med. Man glömmer ju bort sig själv.

2011-02-15 @ 23:12:21
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Linda

Jo ska dem bredda den befintliga vägen så ligger vårat hus illa till då det ska bli 1+2 fil - då måste vägen breddas rejält. Du kommer nog förstå varför det måste rivas om du kommer hit på besök nån gång ;-) Så jag hoppas verkligen på det tredje sista alternativet, att dem drar om vägen runt sjön - så slipper man de mesta av trafiken.



Ha ha, jo du... jag försöker träna lillskit o uppföra sig men mja, det går inte så bra. Vägrar att avstå att åka nånstans utan provar först ;-)

Bara tur jag gav upp o åkte hem, varför han kinkade var för han fick världens magknipsanfall - han däckade av hemma och vaknade strax efter jag bloggat färdigt - sen var det upp o ner resten av kvällen. Inte lätt o vara liten.

2011-02-16 @ 12:20:11
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0