Ni kan hänga presenterna på dörren <3

Ja, som någon sa..... Till alla mina fans...så är jag inte hemma på måndag...Alla hjärtans dag =0) så häng alla blomsterkvastar... kassar med choklad o presenter...runt dörrhandtaget.♥♥♥  Tack!!

Ni läsare börjar öka oroväckande fort, vad gör mej så poppis som förtjänar så många läsare? Idag var ni 85 stycken... När 100-strecket bli passerat så tänker jag återigen skydda bloggen, OM ni blir så många.. Ni som inte redan fått inloggningsuppgifter och är intresserade kan maila till mig och säga hej, samt berätta vem du är.. [email protected]

Ja, för övrigt så är det godnatt i stugan nu, Markus har i och för sig snarkat högt i flera timmar nu, det är ju nästan så att taket lyfter snart! Brevid honom snarkar hunden, och här ligger en sjukt vaken Emma som såklart inte kan sova på grund av alla oljud i rummet.. Ja, för Venla verkar då inte ha förstått poängen med vad som är dag och natt... Rutinerna tar sig sakta men säkert, sa vi inte sova på natten, vaken på dagen Venla?? Hon bubblar, stökar och bökar och gråter i ett hela kvällarna, och nu verkar hon jobba nattskift också, stackars skruttan..
Dessvärre börjar jag ana ugglor i mossen, vi har börjat föra bajslista här hemma, och den har inte blivit ifylld de senaste 4 dagarna, dvs, inget bajs på 4 dagar, definitivt inte likt våran Venla, hon brukar bajsa flera gånger om dagen.. Och det här kvällsstöket har börjat i samband med bajsvägran för 1,5 vecka sen, plus att hon nu äter som en hel häst på kvällarna.. Suck!!! Klart det har samband, vad tror ni?? Jag får lov att fråga BVC imorgon!

Har städat här ikväll och städat bort fula/döda blommor i fönstren, 9 blommor fick jag kasta, snyft! Blir till att knalla till Marinetts blomsterhandel i byn imorgon och lätta på trycket i plånboken, jäklans blommor!!!! Varför dör de hela tiden? Vore det inte billigare i längden att byta ut alla fönster i kåken? Mindre drag= mindre värme på i huset, och 30 färre inhandlade grönväxter till fönstren varje år!

Dags att plocka upp skruttan, och förbereda öronen på vackert oljud, Älsklingstjejen mammas <3

Ha en fin alla hjärtans dag, det ska vi ha! Stor Varm Hjärtekram


Kommentarer
Postat av: Sannie

Glad alla hjärtans dag!

Idag anordnar jag en tävling då du kan vinna ett porträtt på en kändis som jag ritar till dig, va med och deltag vetja! :)

2011-02-14 @ 10:29:00
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0