Piggelin dag!!

Idag är en BRA dag.. För jag är utvilad och pigg, trots gårdagens ledsamheter kring Venla! Hon verkar jättenöjd hon med idag, men aningen trött, hon har bara ätit 35 ml nyss, 40 imorse och 35 inatt = på tok för lite, vi får se vilken hjälp vi får, för det känns ju hopplöst, vi kan ju inte bända upp munnen på henne och tvinga henne med våld!

Vi har fortfarande apnemadrassen kvar här hemma, den har aldrig tjutit under den här månaden som vi haft den, emn när jag stod och sminkade mej imorse så tjöt den, fortare än fortast så kutade jag till andra sidan huset, och mycket riktigt, hon hade andningsuppehåll, ett tillfälligt sådant, hon blev inte så mycket blå, bara lite ljus om läpparna! Skruttunge <3

Jag borde ha avbokat BVC tiden idag eftersom vi ska till kliniken, men jag valde att åka till båda, för jag har frågor till BVC!

Ja, livet rullar på, Venla börjar bli lång tycker jag och Tassu...... ja, Tassu, han skulle jag vilja kasta ut 11 gånger om dagen ungefär för han är så dryg och skäller mot dörren ungefär 11 gånger om dagen, om inte mer. Schitzofren men ack så söt....

Efter besöket på kliniken ska jag till min fina vän Sandra, vi ska äta tacos och mysa, det ser jag fram emot! Vardagslyx är bra saker, det behöver inte innebära godis och sena nätter, tacos är vardagslyx för mej <3 

Ha en bra dag! Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Om bara lilla Venla kunde förstå att hon måste äta mer! Hon kunde få lite av Mileons jävlar anamma - så skulle hon orka slurpa upp flaskorna hon ska få i sig under dygnet! ;-)



2011-02-10 @ 22:05:48
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0