Ramlösa smultron <3

Jag gick med min Sandra på Ica Maxi och inhandlade till tacosen, suckar besviken och undrar varför Ramlösa smutron aldrig kommer ut på stor flaska?? Som jag tidigare sagt är det min enda last i livet för tillfället, och en liten flaska varje dag måste jag ha, och det skulle ju bli mycket billigare om de tillverkades i större flaskor. Precis när jag sa det så stod dom där och glimmade, pling sa det och jag råkade tjoa till lite för högt av iver, min kompis insåg just att jag funnit det i livet som kanske var bättre än orgasm, njaae, men åh, jag lämnade butiken tillfreds med 6 stora flaskor =0) Kånkade som aldrig förr eftersom det inte fanns korg inne i butiken..

Har en duktig tjej här hemma, jag matade henne nyss i nya fåtöljen, satte mej ner med ro och bara njööt av livet och henne! Och vet ni vad....... Jag fick i henne 90 ml, hur bra kan det bli? Tydligen riktigt riktigt bra.. Första gången hon äter så duktigt, det är dessutom mer än hon bör äta.. Toppen!

Vi har varit och fikat hos ett äldre par här i byn idag, trevligt trevligt, samt tagit en promenad i solen och handlat lite. Dagen har varit bra rakt igenom, och jag har absolut ingenting att klaga på just nu!

På torsdag ska vi till Gimlins och försöka fasta på kort, jag har mina planer på den perfekta familjebilden, och perfekt lär den bli <3

Aaah, unnade mej en cider ikväll efter att ha stökat här hemma, nöjd med resultatet av både röjet och cidern ;) Nu känner jag mej mosig och tänker hålla mej till Cola resten av kvällen =) Det blir snart hemmagjord pizza också!

Köpte ett grönt örngott till Venlas nya vagnkudde igår, grönt grönt GRÖNT, jag ÄLSKAR Grönt!! En harmonisk färg som jag skulle kunna tapetsera huset i.. När vi bestämde oss för att köpa en begagnad vagn så hoppade jag högt när jag såg en grön på blocket, fin och pedantiskt skött, Aaah! Inte nog med det så har Venla också fått en ny stickad tröja, grön såklart eftersom fiskartröjan "pippi" är förliten.. återigen har vi fått börja plocka bort kläder.. Nu är även 44-orna påväg ut ur hennes garderob, snart kan hon ju bara ha storlek 50, sorgligt men lyckligt. Veckorna bara susar förbi, och det gör mej ledsen. Fortsätter det såhär så ligger jag ju snart under jorden =(



Mammas pyttelilla modell som börjar bli stor <3



Venlas fina gröna vagn med nya fina Tummen örngottet <3 Och lite pynt som förhoppningsvis ska locka henne över till sin vänstra sida!



Venlas superfina gröna babygym (såklart)..



Min och Venlas myshörna i Venlas rum <3 Myys!

Ha en fin kväll allihopa.. Stor Kram till er!

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo, ängeln Meja och bebis i magen}

Åh vart har du köpt det där jätte mysiga babygymmet? Det var ju bara såå mysigt :D

2011-02-12 @ 19:32:11
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Emma R

Hej Elin.. Och Grattis, såg nu att du ska ha en till, mysigt! Babygymmet är också från Blocket, såk på fischer price så borde det dyka upp nåt =) Ja, det är jättehärligt och låter =)

2011-02-12 @ 19:51:28
URL: http://emmaryyti.blogg.se/
Postat av: Jonna

Unnade mig också en cider ikväll :) Duktig tjej som åt så bra!!

2011-02-12 @ 21:37:01
URL: http://jonnaterese.blogspot.com/
Postat av: Elin {Mamma till Theo, ängeln Meja och bebis i magen}

Hehe okej tack för tipset ;D Blocket är bra många gånger ^^



Tack :) Men det är jobbigt och vara gravid igen för tredje gången på 3 år :P Men det går :)

2011-02-12 @ 21:45:02
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0